26 Nisan 2015 Pazar

Sosyal Medya'nın Yeni Trendi: Bookface Fotoğraflar :)

Merhaba, uzun zaman değil Çok uzun zaman oldu yazmayalı. Vize haftası, projeler derken ihmal ettiğimin farkına vardım. Hızlı bir geri dönüş yapayım dedim. Baktım şöyle bir ne var ne yok diye, zamanında benim de farkında olmadan katıldığım o zamanlar tam anlamıyla fenomen haline gelmemiş bir akım. Bookface fotoğrafları. Selfie modası bittiğinden mi desek yoksa artık hayatımızın bir parçası olduğundan mı, artık yeni trendler var ve bookface yani "kitapyüz" bunlardan biri.

Bookface, Türkçe anlamıyla Kitapyüz- sevdiği bir kahramanı kitap kapağından kendi yüzüyle eşleştirerek çekilen fotoğraf anlamına geliyor.

Özellikle Avrupalı kullanıcılar arasında başlayan akım, sonrasında ABD'ne sıçradı.
İşte birkaç örnek :)









Hatırlıcaksınız, Türkiye'den  de "Kocan Kadar Konuş" kitabıyla bu akıma yoğun ilgi vardı. Bir kaç örnekte ülkemizden gelsin :)





Şimdilik benden bu kadar. Dilerseniz siz de "ben farklılık katarım" diyorsanız. Haydi fotoğraflarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder