8 Şubat 2015 Pazar

Turkcell Çekim Gücü(Misket Havası)

Merhaba Arkadaşlar, bugün sizlere televizyonda denk geldiğim ve izlerken çok keyif aldığım "Turkcell'in çekim gücü" ile ilgili reklamından bahsedicem.
INSEAD'ın yayınladıgı "The Global Information Technology Report 2013" verilerine göre Turkcell Türkiye çekim gücünün Amerikanın çekim gücünden daha fazla olduğu belirtilmiş. Öncelikle reklam filmimizi izleyelim :)




Evet, ilk denk geldiğimde hemen aklıma Tokyo Drift filminde ki sahneler aklıma geldi. Acaba ne reklamı diye düşündüm. Daha sonra misket havası çalar çalmaz, allahım Amerikalılar ve misket mi ? diye kala kaldım. T-dog arayalım denildiği ilk anda hemen operatör reklamı olduğunu anladım. Alt yazıyla birlikte Turkcell'in yayınlanan rapordan hemen bir reklam filmi çekerek bir övünme çabasına girdiğini farkettim. Reklam filminin sonunda Amerika Özgürlük Heykelini küçültmeleri bir hakaret mi tartışılır. Ama Türkiye'nin çekim gücünü peri bacaları ile temsil etmelerine bayıldım. Her şey iyi hoş ama merak ettiğim bir şey var. Acaba o Amerikalılar misketi nasıl bu kadar güzel oynayabildi. Tebrik edilesi bir durum. Ha T-Dog gelseydi de iyi olurdu, ama bunlar da yetti. Çok sevimli bir reklam olmuş. Zaten Turkcell sempatim kullandığım operatör olması ile vardı, şimdi daha çok hoşuma gitti. Ne kadar çok yankı alacak bekleyip göreceğiz. Sağlıcakla kalıın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder