1 Şubat 2015 Pazar

THİS GİRL CAN(Bu Kız Yapar!)...

Herkese Merhaba :) Bu aralar hep kadınlar üzerinden gidiyorum bende farkındayım fakat dikkatimi çeken haberlere denk geldikçe yer vermeye çalışıyorum. Bugün ki yazımda İngiltere'de çok ses getiren bir kampanyaya yer vereceğim. Malum abim de İngiltere'de olunca haberleri ve gündemi yakından takip ediyorum.
"This Girl Can"(Bu Kız Yapar!) adlı kampanya İngiltere'de kadınları spor yapmaya teşvik etmek için başlatılmış. Yayınlandığı günden itibaren 4 milyonu aşkın izlenme sayısına ulaşmış. Devlet ve özel kuruluşlar tarafından fonlanan bir dernek olan Sport England'ın girişimiyle başlatılan proje, kimseyi kafaya takmadan spor yapmaya davet ediyor. Missy Elliott'un "Get Ur Freak On" şarkısıyla çok iyi bir motivasyon özelliği taşıyan kampanyanın reklam ajansı ise FCB Inferno. Şimdi reklam filmini izleyelim :)




Gerçekten çok başarılı bir kampanya. Bende yakından takip etmeye başladım. Sonra düşündüm ki acaba bizim ülkemizde uygulanır mı? Evet belki uygulanır, ama destek görür mü bilinmez. Kadınlar orada vücutlarını korkusuzca sergiliyorlar. Ve sporun tadını çıkarıyorlar. Düşündüm de bizim ülkemiz için fazla gelir kampanya. Neyse neyse, şarkıyı da tekrar dilime dolama özelliğine sahip bu kampanyayı birde sizin araştırmanızı öneririm. Bir çok kamera arkası görüntüler var. Sağlıcakla kalıın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder