18 Ocak 2015 Pazar

İşte karşınızda ben; Merhaba :)

Evvela, herkese selamlar. Daha önceden bir blog denemem oldu. Ama kafamda oturtamadığım bir şeyler oldu ve kapatıp yeni açmak istedim. Anlayacağınız yeni tertemiz bir sayfa açtım kendime. Umarım takibiniz sürekli olur efenim. Öncelikle blog ismimin neden "carpediemag" olduğunu açıklama gereği duydum. Carpediem bilmeyenler için söylüyorum -anı yaşamak, anın günün tadını çıkarmak anlamına geliyor. Tam da bana göre işte bu. Çünkü bir insan başına ne gelirse gelsin o olayın veya durumun tadını çıkarmalı diye düşünüyorum. Yani bir nevi her şey bir ders, tecrübe. Bu mutlu anlarımız içinde geçerli, sıkıntılı üzgün dönemlerimizde de geçerli. O yüzden bu kelimeyi çok severim. Bir aralar dizi-mag vardı, bilir misiniz bilmem. Çok severdim o siteyi. Şuan hakkı rahmetine kavuştu ama ben bir nevi en sevdiğim site ile en sevdiğim kelimeyi birleştirip bir şey oluşturmak istedim. Artık blog ismimin anlamını bildiğinize göre, gelelim Canan kimdir sorusunun cevabına :)
Ben çok uluslu bir insanım. Biliyorum hemen kafanız karıştı. Çok eskilere gitmicem lakin kısa kısa geçmem gerekiyor ki bu kelimeyi kafanızda oturtun. Almanya'da doğdum ben. Ailem Bulgaristan'da yaşarken orada bulunan rejimden ve isim değişikliğine gidilen yönetimden kaçıp, Almanya'ya gitmişler, annem bana hamileymiş. Birçok eyleme katılmışlar babamla birlikte. Düşünsenize isminiz Fatma ve devlet diyor ki senin adın artık bizim devletimize uyumlu hale getirilecek. Kabullenilecek şey değil. Hele ki o dönem için. Velhasıl, bir çok akrabamızın orada kaldığı ülkeden gidip Almanya'ya yerleşmişler. Ben doğmuşum. 12 Nisan'ın saat gece 03:00'ünde dünyaya gelmişim. 97 yılına kadar orada kalmışız, çokta mutluymuşuz aslında. Ama bizimkilerin Türkiye macerası girmiş akıllarına. O yüzden geri dönüp, yeni bir hayata başlamak istemişler. Abim o zamanlar 7 yaşında. Bulgaristan'a gidip, annemi yerleştirdikten sonra ilk babam gelmiş İzmir'e. 1 yıl geçtikten sonra biraz tanıdıktan sonra kira bulduktan sonra, bizi almaya gelmiş. Böylece Canan için İzmir ve yeni hayat başlamış. Açık konuşmak gerekirse, çok zor dönemler geçirdik doğrudur. Ama hiçbir zaman hayata tutunmayı bırakmadık. Okul hayatım boyunca hep çalışkan, hırslı, okuyan ve öğrenmeyi seven bir insan oldum. Liseden mezun olduğumda da bunun meyvesini topladım. İstediğim bölümdeydim. Çok zor bir lise sondan alnımın akıyla çıkmıştım. Şimdi üniversite 3 öğrencisiyim ve Halkla İlişkiler Tanıtım okuyorum. Bu blogumun bölümümle alakalı şeyler yazabildiğim bir sığınak, zaman zaman bir haykırış olmasını umuyorum. İşte beni tanıdınız, zamanla daha çok tanıcaksınız. Bunun için çabalayacağımın sözünü şimdiden veriyorum. Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder